Handelsbetingelser

1. Anvendelse

Disse handelsbetingelser gælder for alle ydelser, der bliver leveret af Au Pair Service. Køberen af ydelsen er i betingelserne omtalt som værtsfamilien.

2. Ydelser

Nedenstående standardvilkår gælder for ydelser leveret af Au Pair Service. Hvis ikke andet skriftligt er aftalt er disse vilkår altid gældende.

De tilbudte priser inkluderer kun Au Pair Services ydelser. Gebyrer og betalinger til øvrige interessenter såsom myndigheder, forsikringsselskaber og forsendelse af dokumenter er ikke inkluderet heri og afholdes af værtsfamilien.

2.1 Formidling af au pair

Au Pair Service tilsender via e-mail værtsfamilien profiler på 3-5 au pairs som er udvalgt på baggrund af værtsfamiliens præferencer. De tilsendte au pairs er ikke eksklusive hos Au Pair Servive og vi tager derfor forbehold for at de på egen hånd kan indgå aftaler med bureauer eller andre værtsfamilier.

Værtsfamilien, faktureres først for formidlingen i det øjeblik der ønskes at indgås en aftale om et au pair ophold med au pairen.

Inden for de første 3 måneder efter au pairens ankomst til Danmark, ydes efter anmodning assistance til konflikthåndtering i et rimeligt omfang.

2.2 Udarbejdelse af ansøgning

Au Pair Service forbereder ansøgningen på vegne af værtsfamilien og au pairen.

Ydelsen omfatter:

  • Bestilling af sagsbestillings-ID (sagsnummer)
  • Udfyldelse af ansøgningsskema
  • Vejledning om indlevering af ansøgningen.

Værtsfamilien forpligtiger sig til at levere de relevante oplysninger som skal indgå i ansøgningen. Hvis der forefindes personfølsomme oplysninger, som værtsfamilien ikke ønsker at udlevere, er det værtsfamiliens eget ansvar at påføre disse på ansøgningsskemaet. Det er værtsfamiliens ansvar at sikre, at de afgivne oplysninger er korrekte.

2.3 Forlængelse af opholdstilladelse

Au Pair Service forbereder ansøgning om forlængelse af opholdstilladelsen på vegne af værtsfamilien og au pairen.

Ydelsen omfatter:

  • Bestilling af sagsbestillings-ID (sagsnummer)
  • Udfyldelse af ansøgningsskema
  • Vejledning om indlevering af ansøgningen.

Værtsfamilien forpligtiger sig til at levere de relevante oplysninger som skal indgå i ansøgningen. Hvis der forefindes personfølsomme oplysninger, som værtsfamilien ikke ønsker at udlevere, er det værtsfamiliens eget ansvar at påføre disse på ansøgningsskemaet. Det er værtsfamiliens ansvar at sikre, at de afgivne oplysninger er korrekte.

2.4 Tilfredshedsgaranti

For au pairs formidlet af Au Pair Service, gives der garanti på følgende betingelser:

Garanti for godkendelse af au pair hos myndighederne:

Hvis den formidlede au pair mod forventningerne ikke godkendes af myndighederne, bliver beløbet for formidlingen og evt. assistance til udarbejdelse af ansøgningen tilbagebetalt. Såfremt ansøgningen afvises på baggrund af andre forhold end au pairens, som f.eks. værtsfamiliens personlige forhold, tilbagebetales beløbet ikke.

3 måneders tilfredshedsgaranti:

Der gives 3 måneders tilfredshedsgaranti på formidling af au pair. Hvis kontrakten opsiges af værtsfamilien inden for 3 måneder efter au pairens ankomst til Danmark, eller hvis au pairen opsiger kontrakten inden for 5 måneder efter dennes ankomst til Danmark, tilbagebetales beløbet for formidlingen. Garantien bortfalder hvis opsigelsen skyldes værtsfamiliens misligholdelse af kontrakten eller hvis au pairen udsættes for strafbare handlinger påført af medlemmer af værtsfamilien.

På udarbejdelse af ansøgning og ansøgning om forlængelse af opholdstilladelse, gives der garanti på følgende betingelser:

Afvisning af ansøgningen:

Hvis ansøgningen afvises af myndighederne og årsagen hertil kan henføres til fejl begået af Au Pair Service, bliver beløbet for ydelsen tilbagebetalt. Hvis afvisningen skyldes andre årsager, som f.eks. ukorrekte oplysninger afgivet af værtsfamilien eller au pairen, refunderes beløbet ikke.

Såfremt en garanti indfries, tilbagebetales kun beløbet for den købte ydelse. Eventuelle beløb herudover, som f.eks. gebyrer til myndigheder, forsikring mv, refunderes ikke.

2.5 Support

For au pairs formidlet af Au Pair Service, gives support til afklaring af regler og lovgivning relateret til au pair-ordningen samt konflikthåndtering mellem au pairen og værtsfamilien.

Ved udarbejde af ansøgning og ansøgning om forlængelse af opholdstilladelse, gives support til ansøgningsprocessen.

Au Pair Service kan ikke garantere at alle spørgsmål kan besvares. Hvis et spørgsmål ikke umiddelbart kan besvares, vil Au Pair Service altid forsøge at indhente et fyldestgørende svar hos de(n) relevante myndighed(er).

2.6 Baggrundstjek

Ved udførelse af et baggrundstjek kontrollerer Au Pair Service hvorvidt au pairen opfylder myndighedernes betingelser for udstedelse af en opholdstilladelse som au pair. Baggrundstjekket udføres på baggrund af de obligatoriske dokumenter som skal vedlægges ansøgningen samt et videointerview. På baggrund heraf giver Au Pair Service en kvalificeret vurdering af muligheden for at au pairen kan få udstedt opholdstilladelse.

Øvrige dokumenter som Au Pair Service finder relevante, kan ligeledes indhentes.

Under baggrundstjekket kontrolleres som minimum de obligatoriske dokumenter som skal vedlægges ansøgningen. Eventuelle øvrige oplysninger og/eller dokumenter kontrolleres i det omfang de kan fremskaffes eller ønskes udleveret af au pairen.

Baggrundstjekket skal kun betragtes for vejledende og der gives ikke garanti for at efterfølgende får udstedt opholdstilladelse. Baggrundstjekket kan kun udføres med samtykke fra au pairen.

3. Betaling

Betalingen udføres med bankoverførsel efter de anvisninger som fremgår af fakturaen.

4. Fortrydelsesret

Du har 24 timers fortrydelsesret fra det tidspunkt betalingen er modtaget. Annulleres købet indenfor 24 timer tilbagebetales det fulde beløb.

6. Kontakt

Au Pair Service
Spangsbjerg Møllevej 69
6700 Esbjerg
info@aupairservice.dk
Tel: 44166640

CVR: 40393668

Handelsbetingelserne er senest opdateret august 2023.